Slider Widget

Responsive Advertisement

Ürün Şikayetleri • Sizin Dükkan İnegöl Mobilya Koltuk Kalitesi Ve Müşteri Hizmetleri Hayal Kırıklığı

Daha kurulumda parkem boydan boya çizildi, ayakların altına takılan aparatla olabilir. Sorun yok dedim. Ancak 4. günde kumaşın bu hale gelmesi üzerine bir şey demek istedim. Koltuğun 1 sene sonra nasıl olacağını tahmin edemiyorum. Kumaşın bu hale gelmesi ve sadece bir koltukta bu sorunun olduğunu söylediğimde, 'normal olduğu, elimle kalkınca düzeltin' denildi. Anlatacaklarım bu kadar. Ürününüzde sorun yaşamazsanız ne ala, ama sorun çıkarsa durum bu. (1.5 ay sonra durum güncellemesi yapıyorum.) Kavga kıyamet Hakem Heyeti'ne başvuracağımı söyleyince hatalarını kabul edip sorunlu koltuğu değiştirelim dediler. Beni 1 ay 'koltuk üretimde, nakliye bekliyoruz' diye oyaladılar. Dün koltuk geldi ve bilin bakalım nasıl? Benim sıfır parası verdiğim koltuk, teşhirde gördüğüm, üç aydır mağazada duran, tozdan kirlenmiş ve üstünde mavi kalem izleriyle teşhir ürün olarak geldi. Mesajıma dönme tenezzülünde bulunmadılar. Zaten bir de yorum yazıyorum diye Instagram'dan engellediler. 'Üretimde' diye beklediğime ve sıfır ürün parası verip teşhir ürün aldığıma mı yanayım, yoksa insanların müşterilerini böyle nasıl vicdanı rahat kandırabildiğine mi bilemedim. Koca koca insanlar nasıl yalan konuşuyor, mağazanın esnaf olamayan sahibine verdiğim paranın kuruşunu, beni yalanlarla aldatan çalışanlarına da hakkımı helal etmiyorum. Kat katının en tatlı yerinizden çıkması ve o gün bana bu yaptığınızı hatırlamanız duasıyla, belanızı bulunca hatırlayın ki bir daha insanların zar zor biriktirip verdiği paraları rezil etmeyin böyle.

Kaynak: Bağlantıları görüntülemek için oturum açmış olmanız gerekmektedir ...

İstatistikler: Gönderilme zamanı Gönderen : Haberci Bot — 40 Dakika önce




Duhu Platformu

https://ift.tt/05DpZq3

Yorum Yap