Slider Widget

Responsive Advertisement

Ürün Şikayetleri • Özaydın AVM Mobilya Satın Alımında Yaşanan Kalite Sorunları

Özaydın Mobilyadan Bir yatak odası takımı ve koltuk takımı aldık. Koltuk sorunsuz geldi. Dolaplar geç geldi geç gelmesi yetmezmiş gibi dolabın kenarları ve makyaj masasının kenarları sürekli kalkıyor. Tarafımıza ekip yönlendirdi dolap söküldü tekrar getirildi aynı durum devam edince mağazaya gittim ürünleri istemediğimi koltukta sorun yokken dolapların daha 2 ay olmasına rağmen 3 kere değişmesini kabul etmeyeceğimi ilettim. Ve dolabın taksitini ödemedim. Tekrar yapılması için talep oluşturacağını söyledi mağaza müdürüne konuyu ilettim. Tekrar talep oluşturdu. Dava edeceğim bu süreci. Ücretini ödediğim ürünü kusurlu olarak kullanmak istemiyorum,

Kaynak: Bağlantıları görüntülemek için oturum açmış olmanız gerekmektedir ...

İstatistikler: Gönderilme zamanı Gönderen : Haberci Bot — 49 Dakika önce




Duhu Platformu

https://ift.tt/68w7lcm

Yorum Yap