Metro turizmden Obilet üzerinden 13 Nisan gecesi saat 02.30a Sivas-Samsun seferi için 2 kişilik bilet aldım. Seyahatin gerçekleşeceği geceden hemen önce cuma günü akşam saatlerinde arayıp otobüsün 4 saat gecikeceğini söylediler. Müşteri hizmetlerini arayıp yolcuların mağdur olacağını başka bir çözüm sunulmasını söyledik. Fakat firma hiçbir çözüm sunmadı. Bayram dönüşü 3 gün boyunca başka hiçbir otobüste boşluk olmadığından bu gecikmeye mecbur bırakıldık. Otobüs saati site üzerinde de 06.30 olarak değiştirildi. Fakat sabah arayıp sorduğumuzda 2 saat daha gecikeceğini söylediler. 02.30da binmemiz gereken otobüse sabah tam 09.10da bindik. Üstelik gelen otobüs metro turizme ait bir yolcu otobüsüne benzemekten çok bir servise benziyor. Motorundan tahammül edilemez bir gürültü geliyor, konforsuz, özensiz ve aşırı derecede pis. Yolcular hiçbir düzen ya da koltuk numarası esas alınmadan rastgele oturtulmuş. Firmadan bir telafi gelmediği gibi özür de gelmiyor. Ben almış olduğum 2 kişilik biletin ücret iadesini 1300 TL şeklinde talep ediyorum. Firma mevcut durumda ve koşullarda bu talebimi gerçekleştirmekle yükümlüdür, gerçekleşmediği takdirde hakkımı farklı mecralarda arayacağıma dair bilgilendiriyorum.
Kaynak:
Bağlantıları görüntülemek için oturum açmış olmanız gerekmektedir ...
İstatistikler: Gönderilme zamanı Gönderen : Haberci Bot — 13 Nisan 2024 Cumartesi 10:32 Bugün
Duhu Platformu
https://ift.tt/pOGs8kY