Slider Widget

Responsive Advertisement

Ürün Şikayetleri • Ajet (Anadolu Jet) Cüzdan Sorunu İş Bankası Kayıtsızlığı

1 Mart tarihinde Anadolu Jet'ten gidiş-dönüş bilet aldım ve ajanda olup saat değişikliği yapılınca 25 Mart'ta bileti iade ettim. Biletin iadesinin TK Cüzdan'a yapıldığını ne yazık ki çok geç fark ettim, iadesini çevrim içi yapamadığım için geri bildirim oluşturarak bankama iadesini talep ettim. Gelen yanıtta banka iadesinin yapıldığını ve İş Bankası ile görüşmem gerektiğini söylediler. Bankaya harcama itirazı yaptım ancak onlar da bir çözüm sunamadılar. Çözüm bulamayınca bir sonraki uçuşlarımda kullanırım diye artık uğraşmaktan vazgeçtim. Geçen hafta Ankara-Madrid gidiş-dönüş bileti almak istediğimde yine TK Cüzdan'daki parayı kullanmak istedim ancak öyle bir bakiye sistemde görünmedi. Tekrar Müşteri İlişkilerini aradım, tekrar talep oluşturdum ve gün içerisinde biletimi almak istediğimi, yoksa fiyatların yükselebileceğini belirttim, bana saat 16:00'a kadar bir cevap oluşabileceğini söylediler. Bugün 5. Gün, hala bilet alamadım, fiyatlar uçtu gitti, kartıma iade yapılmadı, hem zamanım hem param gitti, bu işin nasıl çözülebileceğini bilmiyorum. THY ve İş Bankası beni mağdur etti. 05 Nisan 2024 tkwallet.transaction. TRY 3.468,12 25 Mart 2024 TK Cüzdan'a para iadesi TRY 69,00 25 Mart 2024 TK Cüzdan'a para iadesi TRY 69,00 25 Mart 2024 TK Cüzdan'a para iadesi TRY 3.330,12 01 Mart 2024 TK Cüzdan bakiye harcaması TRY -69,00 01 Mart 2024 TK Cüzdan bakiye harcaması TRY -69,00 01 Mart 2024 TK Cüzdan bakiye harcaması TRY -3.330,12 01 Mart 2024 TK Cüzdan'a para yüklemesi TRY 3.468,12.

Kaynak: Bağlantıları görüntülemek için oturum açmış olmanız gerekmektedir ...

İstatistikler: Gönderilme zamanı Gönderen : Haberci Bot — Prş Nis 25, 2024 5:07 am




Duhu Platformu

https://ift.tt/vixG6H4

Yorum Yap